< Till bloggens startsida

En dammsugande herre.

Det är min kära pojkvän, som det första han gör när han kommer hem från jobb, är att hoppa ur finbyxorna och kaschmir-tröjan och sen dra fram hans bästis dammsugaren.
Ja man skulle kunna tro det iallafall. Så nu springer han runt här, mindre charmerande i skjorta,boxer och strumpor.



Imorse stod jag givakt likt ett morgonstånd kl 08.30. FAN. Nu ska jag vara i Cagnes sur mer och hämta Vega, var min första tanke. Och ni som känner mig tänker ju direkt "så jävla typiskt henne"- MEN jag har faktiskt aldrig kommit försent dit tidigare så det var förlåtligt....tycker iafl jag! IAFL- Anlände till Cagnes vid 9 sen lämnade Vega hos nannyn vid 9.30 sen iväg för lite cancerstrålning. (solarium även kallat).


Väl hemma så drog jag igång Jurassic Park (helt sjukt att den är snart 17 år gammal...? Vad hände med tiden tänker jag? ) Åt några yoghurts och sen hoppade jag in i duschen gjorde mig i ordning och stack till Cap3000 för att hitta mig en vinterkappa.

Väl framme vid Cap3000 (som förövrigt är en shoppingmall) så var parkeringen fullspäckad med massa äckliga julhandlare som ockuperade hela köpcentrat. Jag gav upp och åkte till Antibes istället.
DÄr stack jag in i en sportaffär och köpte mig ett par nya skidstrumpor (ja vi får se hur bra dom är) och ett par nya handskar båda från Roxy och supersöta! :) - Invigning på lördag i AURON! :)




Nu ska jag nog slänga ihop en lite kycklingsallad här till middag. Lite getost till det sen är hela kvällen räddad.


Bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0