< Till bloggens startsida

En söndag, en helt vanlig söndag...

Ja, dagen började med ett hopp upp ur sängen.... eller nja... var ganska sur när jag vaknade. Hade en konstig dröm där jag min mor och  min pojkvän traska runt i köpenhamn och ja va på jakt efter en likadan navelpiercing som jag har.. (som jag köpt i cph)  och självklart hade dom inte den och då blev jag sur... sen vakna jag upp!
Jag spenderade min första vakna timme med enbart jullåtar för att komma in i rätt stämning.  Sen åt vi en mysig frukost och tände det sista ljuset.  Har haft de andra tre jusen tända aningens för länge.....


Efter frukost klädde vi på oss och stack in till stan. Fasen vad mycket folk där var. Men det var faktiskt mysigt. Vi strosade rundet i lite butiker. Jag handlade lite på Zara i vanlig ordning och julle handla nespresso. Sen gick vi in bland den lilla julmarknaden dom smällt upp, där det finns isrink och sådans mysigt. Jag har hittat en ny favorit ost. Köpte en bit nu precis i ett av stånden. Beaufort heter den, den här biten kostade 200:-... förjävla dyrt!! 
Köpte en helt vanlig ganska tråkig svart kappa idag på Zara som jag tänkte byta knappar på. Julien ska se om han kan sno några på hans jobb hähä : ) Köpte även en topp som jag inte testa så ska snart pröva den. En helt vanlig smalrandig, långärmad topp med dragkedsdetaljer på axlarna! Visar sen om den är fin! :-) Nu ska jag mysa lite här i soffan. Hoppas ni haft en fin söndag? Snart är det julafton HIII

Kommentarer
mamsen

Du får stå upp och äta den dyra osten

En "tråkig" kappa, hur der en sådan ut??

SÅ fint ljusen brinner, tom jag har tänt ljusen i tid iår, / kram

2009-12-21 @ 02:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0