< Till bloggens startsida

Hallå era nattugglor.

Ikväll har jag och Julien varit borta i Cagnes sur mer och passat Vega... han sov hela tiden så det får jag säga var en lätt barnpassning :-) .. Jag passade även på att skriva mina julkort som jag idag var och köpte.
Svårt att hitta fina här nere som inte kostar under typ 40 kr styck.. hitta dessa som jag tyckte var mysiga. Väldigt gammeldags med lite glitter i kanterna- så fick man en fin plåtburk till... som jag först tänkte var helt meningslös.. men så kom jag på det. Den kan ju nyttjas som förvaring till mina tusch-pennor!! haha dagens glödlampa!!


TADAA! (5 av pennorna får inte plats vilket jag tycker är snopet!)   hahaha detta var ju en fantastiskt användbar information för er där ute får jag säga....
Jag börjar bli snudd på trött här faktiskt.. Julien sitter och tittar på en typisk amerikans amatör thriller...ni vet.. tjejer som springer runt halvnakna och skriker + blod överallt... Jag kikade i ungefär 2 min och sen satt jag och skrek åt folket på tvn, hur tröga dom var osv, och detta på svenska så min pojkvän bara gav mig en såndär "vafansnackarduom"-blick.

Alltså, jag tycker det är kul att blogga, och jag vet att där finns folk där ute som läser.. Men alltså det är aldrig någon av er som kommenterar. En eloge såklart till min trogna läsare -mamma och Malin som brukar kommentera (eloge såklart andra också som gjort det)...  är lite ledsamt faktiskt..   jag menar.. tycker ni om det jag skriver så lämna en liten kommentar.. lite feedback ni vet... och tycker ni inte om det jag skriver så kan ni ju skriva det.  Mina känslor lär ju bli sårade men det är åtminstone en kommentar.. haha.. .
Blev otroligt glad över två kommentarer från tidigare inlägg idag, som kom från Rogge och Susanne! :-D  Kul att se att ni är här inne och härjar! Hoppas ni har det bra där hemma, och att ni inte saknar mina intrång i ert hus alltför mycket!... jag kommer snart igen! :)


Idag har jag pratat med malin (-långe) i telefon 2 gånger. Jag hade nästan glömt hur sjuk i huvudet hon är (såklart på ett positivt sätt).. haha... kul tjej den där.. har saknat henne det vill jag lova.

Nej om man kanske skulle ta och knyta sig nu. Det finns ju en dag imorgon också som man säger. Imorgon ska vi ut på jakt efter en ny vinterjacka till mig... (kommer säkert vara smockat överallt med dumma jävla människor som inte insett att man ska börja med julklapparna tidigare..) och det blir nog trevligt. Skidåkning får vänta tills snökedjor är inhandlade! Livsfarliga fransmän alltså! UH

Kommentarer
Malin kusin

vilka tråkiga människor som bara är nyfikna som inte lämnar spår efter sig :) ! typiskt svenskar, den där nyfikenheten ! Hoppas ni hitta en fin jacka idag :)! Puss

2009-12-20 @ 09:59:07
lindauuuuus

jaja, jag får väl medge att jag är en av dessa "dumma jävla människor som inte insett... bla... bla... bla", men sköt du ditt så sköter vi vårt ;) hoppas att du hittar en fin! visa snarast! kram!

2009-12-20 @ 12:18:11
mamsen

Då fick ni en skön lördakväll ju,

Ibland kan man få användning för de mest onödiga

Ta de lugnt i julruschen, hoppas du hittar vad du söker, o trängseln e nåt man får på köpet i dessa tider, Kram

2009-12-20 @ 13:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0