< Till bloggens startsida

Idolkväll



MMS fran Malin :   Malin, Malin och josse hade idolmys hemma hos Malin.... och titta, här star jag och lyssnar pa tvn ifran Frankrike!! :)

Har nyss avslutat ett 2,5h langt samtal som borjade sa smatt med Josse, sen lyssna jag pa idol, sen med kusinmalle och slutligen foljde jag med den andra malin tills hon gick till sangs.
Saknar er sa fantastiskt javla mycket. Saknar sanna dar frosskvallar nar man ater onyttigt och snackar skit om allt och inget, sa javla mysigt och sa javla underskattat! <3

Sitter fortfarande  barnvakt, kidsen somna gott vid 21.30... och har sitter jag och klunkar en 1,5liters diet coke - bra for tanderna vettni! Deras parents kommer hem runt 2.30 sa det ar inte sa langt innan jag kan krypa ner i en varm och skon sang!

Jag ar sa otroligt partysugen. Skulle vart skitkul med en sandar riktig tjejforfest med shots och fnitter och sen bara dra ut pa stan och prata med allt och alla. BARA VA.  Jag alskar min pojkvan det ar inte det, men man behover va med sig sjalv och sina vanner ibland (valdigt ofta).

Jag har med mig macky men kan inte losenordet till det tradlosa sa har sitter jag fast med deras fantastiskt jobbiga franska/internationella tbordet dar inga tangenter sitter dar jag vill.

Imorgon ar iallafall varan planering att aka till Isola 2000 igen. Imorgon oppnas den nya stora liften som kostat 2,7miljoner euros att bygga (det tycker jag ar en rimlig summa for en skidlift)= otroligt onodigt vetande, men jag horde detta pa nyheterna i morse. Horde aven att i Kina har vitloken blivit dyrare an guld eftersom de tror att det kan skydda mot svininfluensan?? Cnn news!! Detta har gjort en del gronsakshandlare/odlare ordentligt rika!!
Vafan, vi hade ju en larare pa gullstrand som alltid lukta vitlok... vad hette nu han? vit page, rutig flanellskjorta, gra stickad troja med hal under armbagarna? korde en beetle? halla?



Nej jag ska val flumma vidare har, pa aterseende folks!






Kommentarer
mamsen

Fy va alla måste stinka i Kina, allt e bäst med måtta, o inte tror jag att det e nåt bot

2009-12-12 @ 11:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0