< Till bloggens startsida

Korkad.

Ja tydligen behövde man bara trycka på ändra redigerare här nere i hörnet för att få rätt på bildskitet. SÅKLART.
ANYWAY. Idag har varit en helt vanlig dag... Jag vakna alldeles för sent för mitt eget bästa, stack till Carrefour och shoppa veckans provianter. SAMT lite gamla filmer:
Jurassic Parc
Edward scissorhand
Dead poets society
Big fish
OCH även the dark knight som jag slog in till Julien som en liten present eftersom han tjatat om att han velat se den ungefär ända sedan jag flytta hit.
Haha söt jag är va!
Nu ikväll så har vi varit nere i stan och kollat på all julskyltningsgrejs som jag lovade min kära mamma att fotografera. Det kommer ett inlägg helt dedicerat åt de bilderna alldeles här efter.
Vi åkte även det stora pariserjhulet och köpte OST! Så jävla god! Ost är det bästa jag vet!
Efter strosandet så stack vi till vårt favorithak nämligen Crazy wok där jag åt en Thai soppa med kyckling samt vegetariska vårrullar till förrätt. Ja det är mycket mat i min blogg som min pappa brukar säga. Jag lever för gott som jag brukar tillägga.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0