< Till bloggens startsida

Mat-shopping.

Jaha, har precis kommit hem från den traditionella mat handlingen som vi har en gång i veckan.. eller jag iallafall.  Tidsdödande ni vet!! Blev ett litet fint berg i vanlig ordning.
Innan idag var vi ju som sagt och kollade lägenheten igen.. och trots att den inte ligger i sydläge (=man har bara solen in på morgonen) så är den superljus och helt klart hittills den vinnande.  Vi får se hur det går först för JQ med jobb och grejer. Som sagt... Men om vi blir kvar i Nice så tar vi den fortare än kvickt! :) Woo
köpte ett nytt fruity shine labello idag... sen kleta jag på det i en ordentlig dos och upptäckte att jag såg ut som en 4 åring som ätit rosa sockervadd. Inte alls vackert faktiskt.
här har ni mig i osminkat.
btw så fick vi som sagt en ny adventsljusstake av min mamma när hon var här. Vi tände såklart första ljuset i söndes och då såg det ut på såhärvis.

Kommentarer
Anonym

Mysigt

2009-12-02 @ 09:47:36
mallekusin

tycker nog ni har lite stökigt bakaom dig :O ! Kläder och sånt ! Som om jag ska yttra mig. hahaha !

2009-12-02 @ 19:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0