< Till bloggens startsida

Monday.

Hej hopp alla mina små chokladpraliner!
Jag blickar tillbaka på gårdagen och måste säga att det var en av de bästa söndagarna på väldigt väl digt väldigt länge. Jag och JQ sov ut, stack och åkte skidor, kom hem och chilla (blev ingent julspan, det tar vi ikväll), var iväg och köpte Mcdonalds (ceasarsallad what else!!! Så jävla god) sen hem och åt, och somna tillsammans på soffan.
Helt underbart.
Idag vakna jag såklart upp ensam i sängen, satans måndag tänkte jag.
I vanlig ordning så står den fantastiskt äckliga katten utanför fönstret idag IGEN och stirrar in på mig.
Betyder det kanske otur när en svart katt står och stirrar på en? Det känns lite som om det är Lucifers katt som spionerar på mig. LÄSKIGT!
'
Julien kommer inte hem till lunch så nu tänkte jag sätta mig och plugga lite, det var alldeles för längesen nu! Det regnar ute så jag kan göra det utan att få dåligt samvete. SKulle egentligen åka och shoppa- men det kan jag göra imorgon! Jobbar inte förrän på onsdag!
PUSS
ps. Är det någon som kan skicka över lite yoghurt? Vår är slut :(  Ds.

Kommentarer
Sääändriee

Heeey hun! vadå vart jobbar du? du verkar trivas :)

2009-12-07 @ 13:33:02
malle

Men ta in den och bjud den på mat, den är säkert hungrig! =) malle

2009-12-07 @ 14:56:53
J.

Gato Negro :)

2009-12-09 @ 17:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0