< Till bloggens startsida

Nu håller vi helg....

...som man brukar säga på fredags-eftermiddagar. Vart tog denna veckan vägen frågar jag mig själv? Eller er kan jag ju också fråga? Helt sanslöst vad tiden springer förbi.
Ïdag har jag konstaterat att jag måste til frisören fortare än kvickt. Efter mitt förra besök hos Cissi hemma i svalöv- som jag förövrigt aldrig mer ska gå till.. så är mitt hår kaos. De blonda slingorna är dåligt ilagda och redan från början såg det ut som om jag hade utväxt. Att hon aldrig tar folieslingor? Blir ju så jävla mycket bättre.
Iallafall.. ska ut och promenera nu och kolla upp priser på lite olika frisörer. Det är ju en jävla chansning att gå till en frisör som man aldrig varit hos förrut. Men här ligger frisörer lite överallt på alla hörn så får vi väl helt enkelt se.
Idag, imorse snarare var jag och besökte köpcentrat för att hitta en kappa. jag hitta en fin- men jag ska fundera på den till efter helgen. Den är den finaste hittills.. Men hade velat att den var 5 cm kortare.. kanske kan ordnas det också...  Vi får la se.  Sen var jag inne på hm och köpte lite frejer utan att testa. Köpte en töja som är för kort och som sticks, och sen en annan vanlig bomullstopp som på prismärkningen har storlek Medium med i tröjan storlek Small- (SÅKLART!!) och en klänning som jag är lite skeptisk över. Ska till Cap senare idag och lämna skitet så jag blir av med det. Nej om man ska göra något vettigt?
HOJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0