< Till bloggens startsida

Karneval i staden.

I lördes bar det in mot Landskrona för Karnevaltime. Jag var såklart sen som vanligt och fick hetsdricka 14% röd-vin. Uppenbarligen hadfe detta resulterat i gin-shotting. Lagom smart där.  Kvällen försvann ganska så kvickt och jag återfann väl medevetandet ungefär när vi var på strand där någongång.  Ett litet utbud av bilder blev det ändå. Väldigt litet. Tackar Kela för sovplats för natten, sov som en stock brevid alleman! :) 

        


Hrm Linnet jag har på mig på sista bilden är ett vanligt V-ringat linne. Det sitter som en SMÄCK!! haha

Kommentarer
mika

så lite så med sovplatsen. :) har alleman gått redhead?

2009-07-14 @ 19:53:46
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0