< Till bloggens startsida

Måndag.

Idag ringde Malin och väckte mig, hon är ju ledig idag och jag är lite ledsen att jag inte kan spendera eftermiddagen med henne! :)  Min bror har ju nämligen fyllt år så nu ska vi ha en liten familjemiddag.  Tror att min present var bäst -en tuggummi automat + en flaska vodka. Kärlek kärlek!  haha

Får se om man slits tidigt idag så man kan umgås med någon ikväll. We'll see. 

Har sedan jag gick upp strosat runt i mitt 12kvm rum och städat upp lite. Måste säga att min outfit sannerligen är slående. 
Jag har på mig engrå/blå dassig tshirt, något osexiga trosor och en hatt som jag formar till efter misshandel i resväskan.  Till detta har jag även på mig ett par tjocka tubsockar och ett par svartaballerina skor- jag försöker nämnligen töja ut dom.  Ja, sett ihop outfiten så förstår ni själv.  Tur man inte är någon fashion-bloggare! haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0