< Till bloggens startsida

Update.

Jag är ganska dålig på dt här med att blogga, främst för man helst ska ha något att skriva om?

Anyway. Helgen gick i semseters tecken. Det var som jag sa till Sandra, helgen har varit lite som en Ayia Napa resa. Sol, bad och fest!  Hennes  följdfråga var då såklart om jag införskaffat mig någon könssjukdom, annars var d ju faktiskt inte helt som Ayia Napa. haha.. svaret på den frågan är såklart NEJ, är fan nästintill ihopväxt igen nu. Ja sorgligt men sant. 

I fredes så låg jag och min kära modersfigur ute i trädgården och lapade massor av sol. Älskar att sola! 
På kvällen for vi till stan på förfest. Malin, Linda, Josse, Emelie och Jag bestod denna av och det var en mysig balkong-drickar-förfest! :) TopNotch! 
Efter detta stack vi vidare ner till stan och var på Inferno! En allt som allt mysig kväll!

 



I lördes åkte jag, Alleman och Malin till Lomma beach där vi spenderade heela eftermiddagen med att lapa massor av sol! :)  Innan detta så åkte vi till citygross för att införskaffa oss lite provianter inför dagen. Jag köpte mig en smarrig feta-ost sallad som jag längtade till att få förtära.  När det väl var dags insåg jag att där såklart inte var någon plastgaffel i!!  Kan det bli mer typiskt. Efter ungefär 3h gnällande och gassande sol så kände jag mig lite som Rudolf i sunes sommar. Ni vet när han vaknar upp med ren kaffeabstinens på stranden och överallt han tittar så sitter alla och dricker kaffe? Ni e med mig?   Jag titta mig omkring och överallt fanns det massor av gafflar!! Stört! Försökte övertala mina kära kompanjoner om att gå och sno en gaffel från någon men dom vägra såklart.



På kvällen så körde jag och Alleman en spontan utgång! Vi funderade både lite över Malmö och Hbg, men till slut landa vi såklart i La-city. 
Vi förfesta med min broder och hans vänner vilket var väldigt trevligt, sen drog vi vidare till både Inferno och Tages.  Det är så fantastisk bekvämt att gå ut i Landskrona fanimej. Blri så mycket billigare dessutom. 
Smalix och Smadde på äventyr den där kvälen iafl- hade riktigt kul! :)

   




Kommentarer
alix

hahaah uppdrag is the shit ;)

får vi göra om fler gånger. next destination?

tycker nästan det var lite som maggan. du kan ju inte säga ayia. du har ju inte varit där! haha



2009-07-06 @ 14:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0