< Till bloggens startsida

Godmorgon.

Av någon konstig anledning så uppstår det under natten alltid en sort dreadlock på vänstersidan av min skalle, en stor tova som jag ständigt måste kamma ut. Irriterande. 



Igår hade min mamma arrangerat en liten farväl-fest för sin dotter. Inbjudna var mor-och farföräldrar, mina 2 bröder med flickvänner samt min vän Malin. Detta var en väldigt trevlig tillställning med god mat och mycket vin.
(vilket idag resulterade i bakfylla och huvudvärk, men det var det värt!:) ) 


Mitt i min bantningskur kommer även min kära storebror och hans flickvän med 2kg svenskt lösgodis, med resonemang  om att det såklart inte finns nere i Frankrike! Fantastiskt! :) 

Min farmor är förjävla söt, av henne fick jag ett litet set med brevpaper så vi kan fortsätta vår brevväxling vi påbörjade när jag var uppe i Trysil!  :)



Nu tror jag bestämt jag ska återgå till min klänning som jag håller på att sy till "Gris-festen" på lördag!

Ciao so long!



Kommentarer
Malin the one and only

mh, hur tror du inte jag har mått. Men en annan ahr vatt tvugen att sitta i skolan :) Buh ! I call you later. Puss

2009-06-04 @ 14:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0