< Till bloggens startsida

Torsdag i storstaden.

Oj, alltså... OJ!  Fick precis meddelande från Malin: "Herregud, vad hände igår. Jag är fortfarande askalas?" 
Haha Ja jösses i bananen, det är jag också! Jocke köpte visst 2 shots var innan vi stack från Inferno igår (Tack för den snälla gesten)... Ser inte fram imot bakfyllan som kommer slå till lite senare..
MEN gårdagen var väldigt trevlig, vi var hos Jocke och Malin.
Dock är den kulturella Malin just nu i Budapest med sin mamma Efva, så det var en hög andra människor! :)

Efter mycket om och med drog vi ner på det smockade (ironi) Inferno och hade det hyggeligt! :)

Idag ska jag åka till Johanna&Daniels hus, ska bli spännande att se vad dom tvingar mig att göra! :)

Ses sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0