< Till bloggens startsida

Weekend....

Vi börjar med fredagen som stod i chillhetens tecken. Jag och marie styrde kosan söderut från Kalmarhållet och åkte hem skåne samt pölseland. På kvällen for jag och min vapendragare Malin hem till vår andra vapendragare Sandra där vi spenderade tiden med att titta på film. En chicflick utan dess like nämligen en shopoholics bekännelser.

Fantastiskt dålig film måste jag säga, men hon hade en väldigt fin klänning! 

Igår låg vi först hemma hos malin vid poolen och pressade för att få en liten bränna, sen på kvällskvisten nämnligen vid kl 18 så bar det hem till Caroline på examensfest. Vilken kväll! :)
Kvällen innehöll massor med vin, mycket skvaller och rolig musik. Efter detta åkte vi vidare till Helsingborg och var ute på Cardinal. Tack för kvällen giiiirls! 

  

Idag har vi legat i och vid poolen hemma hos malin, en liten bränna börjar man få! :)

Nu ska vi åka in till hemmakväll och hyra film och köpa godis- det är trots allt söndag!  Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0