< Till bloggens startsida

Fredag!

Klockan ringde 07.00 Snoooooze 07.05 Snooze 07.14 snoooze 07.17. UPP med ett hopp och in i badrummet för en vaaarm dusch. Finns det något skönare än att sitta ner i duschen egentligen?
Ut ur duschen-iskallt i lägenheten- föna håret (varmt och skönt).. på med the face (sminket då alltså) och sen hoppade jag i mina kläder...  DÅ ringer ingen mindre än Sara.
Vega är tydligen sjuk och han hade smittat tvillingarna så nu skulle hela familjen till doktorn så hon ställde in min arbetsdag idag.  Skönt tänker kanske ni.. tristess tänker jag.
Jag åkte med JQ upp till hans jobb sen jogga jag därifrån upp över backen mot L'archete, sen neråt mot hemma. Det var otroligt jobbigt idag faktiskt.  Grått och kyligt ute.. och snorigt värre.
Grått men fint.
just nu sitter jag i soffan och pratar med malin och malin på msn.  Den ena snackar jag lägenhet med och den andra könssjukdomar.   Ja herremingud.  Idag är det fredag och jag skulle näst intill kunna offra en lilltå för lite partaj idag med mina vänner.  Ni betyder alltså sååå mycket :D
Nu dricker jag lite grönt lipton te. Smakar liksom inte som vanligt.. Men beror kanske på farinet...

Kommentarer
malin kusin

hahaha , den ena sjukdomar och andra lägenheter. Lite skillander det :) ! haha

2009-11-13 @ 12:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0