< Till bloggens startsida

Mammsen är på besök

I måndes kom min mamma hit och besökte vår vackra stad.
Morgonen började med att jag var hos Sara och passa Vega. Sen kl 13 hämtade jag mamma på flygplatsen, sen åkte vi hem till lägenheten och åt lite lunch.
Eftermiddagen spenderade vi strosandes på gatorna i Nice, inne i staden, och ute vid promenaden.
I Tisdes var jag iväg och passade Vega igen, då var mamma med och höll mig sällskap. Efter detta körde vi en tour med ett sånt där gulligt litet tåg här i Nice, så mamma fick se på allt "sevärt".
I onsdes jobbade jag på morgonen , efter detta for jag och Mamma till Monaco och såg d som vart sevärt där.
Vi tog en fika på Cafe de Paris. Te och croassaint.  SÅ bra som det kan bli :D
Idag har jag jobbat aswell, sen efter det tog jag och min mor en tripp till Italien, San remo Nämligen. Mycket mysigt. Vädret var fabuloso!! :)  Me loove.
Nu har vi precis ätit lax som är lagad av min ära pojkvän, och idag ska vi ut och ta en öl!
Puss på er sålänge. Uppdaterar snart igen det vill jag lova!!

Kommentarer
Sandra

Bättre sent än aldrig så har jag nu också hittat hit:) trodde du hade trillat av pinnen där ett tag med din dåliga uppdatering och din frånvaro på FB. Well, hoppas allt e bra med diiig! puss <3

2009-11-27 @ 11:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0