< Till bloggens startsida

Saturday night fever.

Idag har vi vart och kolla på 2 sunk-lägenheter.  Båda hade relativt bra utsikt men de låg båda ganska nära flygplatsen så det var höög ljudnivå.  Den ena lägenhetens terass var ungefär 7m2 stor-helt okej tänkte jag. Så kikar jag ut över bygden och ser att nedanför terassen/balkongen står där en ÅSNA och betar?!?! Vart fan har vi hamnat och vad hände med glamourösa Nice? Ack och ve.  Vi står fortfarande fast vid den första lägenheten vi tittat på.. Där ska byggas nya lägenheter nere vid hamnen och där är ganska mysigt där också...  Vi körde även runt lite längst kusten för att se vart vi kan hitta andra lägenheter.. och insåg att där va såååå otroligt många lägenhetshus där det måste finnas en ynka liten lägenhet över till oss!  Imorgon ska vi på en inredningsutställning. Ska bli skoj.
Ikväll ska jag dricka VIN. Jag ska känna lugnet så att säga.
Tänkte även önska Grattis till Altea som faktiskt blev Altea inför Gud och församlingen idag. Hurra för henne :-)
Gudmor och Altea.
(Åsa-säg till om du vill att jag ska ta bort bilden)

Kommentarer
träskpaddan

SMILE

2009-11-14 @ 16:58:43
URL: http://traskpadda.blogg.se/
Åsa

De behöver du absolut inte göra dem e så fina!! Tack, gårdagen va toppen Altea va så duktig. Malin också fast hon inte mådde riktigt bra, haha....

2009-11-15 @ 13:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0