< Till bloggens startsida

bloggdesignen...

suger rumpa. Jag vet liksom inte hur jag vill ha den och det tar dessutom en jäkla tid. Någon som kan ställa upp för en kvinna i nöd?  nej? 
Jag glömde visst berätta om den förtjusande helgen som nyss passerat. Fredagen började med en lång dag av studier (ja tro det eller ej men det är sant) . Jag satt och skrev e jävla uppgift och sen gick jag in på studentforumet där det plötsligt poppat upp en mer detaljerad förklaring på uppgiften där man uppenbarligen skulle ha författarnas åsikter om saken - Madde har ine fått böckerna från adlibris än så..hon kunde inte fortskrida. Istället kasta jag mig i duschen, slängde på lite kläder och for iväg till josse på tjejmiddag.  Jag medverkade inte under själva middagsakten men jag kom dit och drack vin. sen dansa jag och Josse natten lång på Tages nattklubb. Haha! 
alltså komiskt ställe det där, men vi hade kul iafl.  Natten spenderade jag hos Josse , sen var jag där hela dagen igår i princip och myste och kolla på film.  Genova såg vi, en psykologisk drama-film. Helt okej ändå.
Igårkväll agerade jag chaufför åt min broder, åt naturgodis och kollade på "Vid din sida" som gick på Tvn. Jag storlipa i vanlig ordning.  
Jag måste sluta dricka coke zero- det är fan en jävla drog. Man har suget konstant faktiskt. 
Nu skulle jag behöva åka iväg och sola, är i pricip genomskinlig igen. UH. Men jag är sådär lagom lat en söndag som denna så vi får se hur det blir med den saken. 
Har precis kollat en del av Sweeney Todd- men eftersom jag streamar så börja den helt plötsligt med buffering som inte rör på sig. KUL.  Men d e väl bra så jag får något vettigt gjort idag.  Jag har duschat åtminstone- Woho.
Nej nu börjar jag bli tråkig.  På återseendes ladies and gents. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0