< Till bloggens startsida

Älskade Nice.

Idag har det vart helt underbart på stranden. Var säkert 30 grader i solen! Jag till och med hoppade i plurret idag... :) Finns dock inget bildbesvis så jag intog stranden allena.
Nu har jag precis kommit hem därifrån, det svider lite på hela min framsida..... tar nog baksidan nästa gång :P Haha.. det här med att vända sig är ju överskattat.
Idag fick jag en såndär Rudolf-kaffe känsla på stranden - fast med coca zero. Jag till och med drömde att jag drack det? Är det illa då kanske? Nu ska jag hänga tvätt och diska, sen är det dusch, besök på stan och besök av lägenheten ikväll! HOppas ni har det bra ! :)
Shortsen har jag fått av mina kära bror och hans kära flickvän när de var i thailand. Världens skönaste short!
Väskan är årets strandväska från Faconnable som jag fått av min älskade sambo.

Kommentarer
Anonym

Du har de gött, tjusig väska.

Att vända sig, de gör man ju med kycklingfilen osse, för att de ska bli färg på båda sidorna

Ha-ha

Pusskram

2010-04-27 @ 09:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0