< Till bloggens startsida

Magsjuka.

Flög jag på igårkväll.. trora tt det var getostsalladen jag åt i Juan Les pins. Nu mår jag illa bara jag tänker på getost... och ni som känner mig vet hur mycket /ofta jag äter detta.  UH. Men men kräk och bajs i mängder är skoj, och nu på eftermiddagen är man sådär mör så  man inte orkar lyfta ett finger i princip.  Jag tog en lång dusch och efter det var jag helt utmattad så nu har jag legat på soffan och tyckt synd om mig själv, som om det hjälper.
Nu ska jag vänta tills JQ kommer hem från jobb så han kan ställa sig vid spisen och laga mat till mig! :) rättvist.

Kommentarer
mamsen

Det va ju inte kul, var ju inte så länge

Hoppas du mår bättre nu

Pusskram

2010-04-08 @ 17:29:26
Josse

usch det va ju inte kul alls:S! ahh du som är en enda stor getost hehehe, inte bra det!!!

2010-04-08 @ 21:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0