< Till bloggens startsida

Myslördag och High Club!

Ja det sistnämnda var jag på igår. Gårdagen var hur bra som helst.... gick i skolan sen var jag och passa Alfie&Majsan.

På kvällen stack jag till Karin och där blev det vinhävning och mycket prat. Typiskt tjejer ni vet! :)
Vi drog vidare till Waynes först och avslutade kvällen på High Club. Där vi blev utslängda?!?!
EHH.. två oskyldiga stackars svenska tjejer går in på toaletten tillsammans... som man brukar göra (sällskap är trevligt) DÅ kommer väl vakten och kastar ut oss?!? Jävla idioter!
MEN anyway, det var väl likabra det. Bilder från gårdagen kommer lite senare, Karin måste skicka dom först :)

Idag vaknade jag kl 12.30 och täntke, vaaafan är klockan.. SOlen strålade som aldrig förr, raskt hoppade jag upp ur sängen och DÅ, mina damer och herrar, DÅ tog alkoholen ut sitt rätt. Uh Anyway, Julien som jobbar nu denna helgen, kom och plocka upp mig runt 14.30 tiden för en liten lunch på stranden. SKitäcklig jävla sallad fick jag, men det var mysigt iafl! :) Efter detta begav jag mig bort till Karin och Elaine som låg lite längre bort på stranden... där spenderade jag sen några timmar.. Kom hem för ca 1h sen och har sedan dess ägnat mig och den trevliga sysselsättningen kallad städning! När vi blir rika ska vi ha hushållerska kom vi precis fram till! Ser man fram imot! Nu ska jag göra en god paj och sedan ska vi slänga oss ner i soffhörnet och mysa som aldrig för, jag och min kära pojkvän. Hoppas ni har det bra! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0