< Till bloggens startsida

Några glas rosé senare....

Fasen vad bra väder dt varit idag- var säkert 30+ i solskenet utan att överdriva det minsta.
När jag skulle köra till Cagnes idag så börja bilen betée sig illa. Bromsen bara sluta fungera.  PANIK. Jag ringer Julle som en prins på vit häst dök upp och försökte fixa problemet (ringa folk som kan bilar). Sent kom jag till Cagnes sur mer , och överlämnade Vegas 2 års present = en studsmatta! Han blev nog väldigt glad tror jag. Han skaka sådär gulligt med benen som om han inte visste vad han skulle ta sig till :)

Anyway resterande av dagen satt jag, majsan å alfie ute i solen/skuggan och solade/skuggade oss. Var otroligt skönt. Nu innan ikväll så kom jag på att ja låst inne min egen nyckel eftersom jag hade bilnyckeln (me dden andra hemmanyckeln), så Sara och Rollo bjöd på mat och vin och sedan gav Sara mig skjuts hem. Jättetrevligt var det faktiskt. Skönt att "komma ut" lite! :) haha

Nej nu ska jag nog hoppa i säng, har sån enorm chokladcraving... har redan brytit socker-regeln idag... men vafan. Man lever ju bara en gång!

Kommentarer
mamsen

Hej. Klart han blev glad, då e de bara hoppa som gäller nu???

O middag med vin på köpet, inte helt fel,eller???

O bilen går bra ha-ha, hoppas de ordnar sig, e ju inte fel med en prins på vit häst heller, Ha de bra, o hälsa prinsen

Pusskram

2010-04-29 @ 00:58:37
mamsen

Ett kort på Vega när han hoppar studsmatta hade inte varit fel. pusskram

2010-04-29 @ 00:59:43
malin kusin

du målar så fint , jag skulle haft en minimadde i fickan på jobb och plocka fram dig när ungarna vill att jag ska rita ihop värsta sakerna ! :)

2010-05-02 @ 19:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0