< Till bloggens startsida

Slingor...

Efter åtskilliga disskusioner med min mamma angående det här med att färga håret själv, och hur dåligt det är... så sitter jag trots allt här igen med slingmedel i håret.  Jag har helt enkelt inte råd att gå till frisören.
Så nu sitter jag här med en klump i magen över resultatet.. Meeen vafan.. det är ju bara hår! (!!?? Gråter lite inombords).
Idag mina damer och herrar så har fru Fredriksson vart i skolan. och efter detta kilade hon iväg och köpte en croissant och en cola zero och begav sig till stranden för några timmars solande. SVINVARMT. Idag var det 25grader. Ja sug in den och bli riktigt riktigt avis.  Man bor ju inte på franska rivieran för inget! :P... haha
Nu sitter jag och äter sallad och svamp-tortellini.. Ikväll ska jag va barnvakt åt mina favoritbarn (Efter Oskar då alltså!!) och imorgon börjar ju helgen! :)
Hoppas ni alla har en bra påsk... Jag är otroligt glad att Malin är på hemmaplan igen, det blir så mycket lättare att hälsa på henne+ att hon är så mycket gladare!! All kärlek åt Malin! <3 (Och STORT grattis dessutom! :)  )

Kommentarer
mamsen

Hej, då väntar jag med spänning på resultatet

Blev de rätt färg på slingorna??

De e ju ganska länge sen sist så håret mår nog bättre, o då e risken för fel mindre

Ha en skön Påsk, hälsa

Pusskram

2010-04-02 @ 16:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0