< Till bloggens startsida

Vårens första....

Joggingtur inträffade idag. Den var inte jättelång men den var jättejobbig. Men jag gav mig själv en välförtjänt klapp på axeln efteråt!
Vårens första myggbett har även uppenbarat sig. Inte ett utan 3 på en och samma dag. Myggbett är så otroligt onödiga, OTROLIGT. Dom får gärna ta lite blod från mig men dom behöver väl inte spruta in gift så det kliar i en vecka? Ska det vara tacken!?

Nu har jag iafl precis kommit hem från Carrefour där jag strosat i 1,5h... det går fan inte att göra det snabbare.. jag praktiskt taget sprang igenom affären! Julien är på jobbmiddag så fick görat själv. Idag var jag i skolan och efter det så stack jag till family Parks för lite barnpassning.. Väl hemma tog jag en joggintur, sen mathandling och nu sitter jag här och äter gnocchi och avocadosallad- något sent... kan tyckas.. MEN jag har ju inte hunnit med det tidigare helt enkelt!

Alltså- jag är helt sönderbränd i huvudet sedan gårdagen i isola. Stabil början såhär innan sommaren. Dessutom glömde jag berätta att expediten på sephora lura på mig en foundation från Nars som verkade bra i affären. Väl hemma så visar det sig att det är ngt transparent skit som är jätteblekt och fastnar på alla torra ställen i facet- Mindre snyggt. Ja det var dom 40eurona ut i skogen. Men en blek människa som är intresserad kanske? Köpte även världens finaste läppglans från chanel. Jättefint och beiget!
Ehrm.. förresten så kommer jag hem den 28e maj!! Huurrraa! Då ska jag mysa jättemycket med ossy och elvis! Längtar redan!
Nej men... på återseende mina vänner!

Kommentarer
Mamsen

Hur e de, ser rött ut???

Har du inte solkräm??

Bättre att köpa de nästa gång ist för en vanlig kräm, eller????

Pusskram

2010-04-07 @ 01:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0