< Till bloggens startsida

En dag i Nice igen.

Som ni kanske vet så kom jag ju tillbaka igårkväll till Nice och jag måste säga att det känns att vara tillbaka.
När man väl är hemma i sverige så har man ju tendensen att stressa med allt för att hinna med och man hinner liksom aldrig riktigt känna in lugnet. MEN idag jävlar. Idag har jag känt in lugnet till max.  Dagen började med en sovmorgontill 10.30 , en joggingtur (då var det bajsvarmt ute och jag har inte vart igång på säkert en månad så jag var ju halvdöd), stranden fram till 17 tiden. Sen besökte vi lägenheten för lite check innan med snubben som ska hjälpa oss bygga om... som förövrigt verkar lite konstigt... ja vi får väl hoppas det blir bra helt enkelt... hrm.....  sen nu ikväll har vi vart på bio och kollar Inception.. Alltså Leonardo Dicaprio, Joseph Gordon-Levitt (Anja kan intyga min kärlek till denna man i min ungdom, ungefärlig med hennes Clay),Tom Hardy och Cillian Murphy. Vilka män. Vilka mÄN.
Förövrigt tyckte jag filmen var hur bra som helst, jag satt som klistrad konstant och hurvidare det var pga alla påkostade scener, männen eller manuset det kan ju kvitta. Bra var den iafl. Rekommendation.
Nej nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng. Godnatt på er. Bisous.

Kommentarer
susy

haha, jag älskade också han joseph-gordon levitt.. när han var med i tredje klotet från solen!!

2010-08-05 @ 10:21:33
URL: http://kadollan.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0