< Till bloggens startsida

Förresten...

...så har jag glömt att berätta att när jag var hemma i faluland så flög det in en fladdermus i vår lägenhet när Julle sitter och tittar på tv. HAHA. Han slänger en handduk över sitt hår och sen jagar han runt den här i lägenheten med en mopp. Till slut fick han in ett rejält slag så den flög in i väggen och.. dog... ja det var bara det jag ville berätta.. haha
(en liten parantes är att jag hade förmodligen låst in mig på toaletten om det kommit in en fladdermus här.. men det är ju en annan historia.) Hej hopp.

Kommentarer
mamsen

Tur han inte blev biten ( rabies varning )

MEN de hade varit en syn o sett detta, eller??

2010-08-09 @ 08:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0