< Till bloggens startsida

Det var væl på tiden.

..med en liten uppdatering. Jag har inte uppdaterat på hela veckan i brist på ork ærligt talat.
Veckan har vart fullspæckad hemma hos familjen Parks, mycket jobb alltså.
Fick dock 4h ledigt i torsdags då jag passade på att åka till cap3000 och køpa vælførtjænta klæder... Tænkte nu nær jag snart ska børja studera så måste man ju se lite proper ut iallafall.
Igår jobbade jag till kl 19 och efter detta så åkte jag hem och packade en liten væska och sedan åkte jag till Cecilie dær vi hade en liten sleep-over. Emmie var också med... Imorse tog vi på våra skidklæder och begav oss till Isola! Solen sken hela vægen dit och vi hann åka 1,5h innan den gick i moln och det blev kallt. MEN- det var fantastiskt kul iallafall. Jag ska lægga upp lite bilder snart. Just nu sitter jag hemma hos Cecilie- vi har precis ætit pannkakor! Ikvæll ær det fest, vi ska gøra oss iordning snart sen ska vi åka hem till mig och Julien dær han och Nicolas befinner sig- sen ær det førfest och ut på stadens gator. Ska bli lovely! Imorgon hoppas jag på att sova hela dagen... gærna till 18 på kvællen så jag blir ordentligt utvilad. JA.
Hoppas ni alla mår bra dær ute i vida værlden. Hær kommer lite bilder från jobb igår nær jag och maja myser i soffan+en bild nær jag sitter ute och njuter av solskenet och de 17 graderna som var igår på dagen.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ær det vinintag. ÆLSKAR denna dagen!! :)
Puss på er

Kommentarer
mamsen

Så skönt de ser ut i solen

Har du glömt de svenska å-ä-ö, eller de finns inte på datan du använder

Tur man förstår ändå

Ha en trevlig helg

Hälsa

Pusskram

2010-02-27 @ 22:54:36
malle

det ser helt underbart ut gumman! lite sol är ju bara skööönt!! vi måste höras av snart! puss och kram!

2010-02-28 @ 15:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0