< Till bloggens startsida

filmkväll

Blev det ikväll. Skönt faktiskt. Vi såg nothing but the truth som gick på tvn. Den var väl sådär får jag väl säga.
Jag är sjukt sugen på muffins. Vi har en muffins i skåpet... och det är ju trots allt lördag eller hur?
Alla andra är väl ute och svirar idag kan jag tänka mig... ja hoppas ni har kul då.
Imorgon är det söndag. Jag gillar söndagar för det är enda dagen i veckan man kan chilla på utan att få dåligt samvete. Söndagar och regniga dagar! Haha. Hektiskt liv va.
För er som inte visste så är Victoria Silvstedt en skitstor programledare här nere i frankrikeland. Helt sjukt. Hon står mest där och ska se snygg ut. Hon säger inte så mycket och när hon tittar in i kameran så svänger hon först lite med huvudet så att luggen kommer på plats, sen börjar hon pluta med läpparna. Härligt.
Nej muffins sa vi va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0