< Till bloggens startsida

Long time...

....since I wrote för fan.
Jag har liksom inte riktigt haft någon hjärnfunktion de senaste dagarna, därav inget skrivande.
Men nu ska vi se.. jag skrev ju att jag anlänt till Odense och att fest vankades. Detta var en otroligt kul kväll. Var skitkul att träffa lilla pölsen merry igen! Går alldeles för lång tid mellan gångerna! I odense hamnade vi iafl på ett café där det var Liveband som spelade Kim Larsen låtar (var det kanske andra låtar också?!), efter detta gick vi till en club vid namn L.A (?! korrekt va?)... och sedan hem för kvällen.
I söndags så spenderade jag dagen med Marie och Tango, vi åt Mcdonalds och kollade på Apocalypto.  Detta var inte alls en bra blandning. Världen köttigaste film på bakfull mage =sådär bra.
Fantastiskt bra film dock, har inte sett den sedan vi var i Valencia.
På eftermiddagen spenderade jag 3,5h på tåg/bil för att komma hem till Svalövhåla. Trött som en jäkel var jag på kvällen och gick och la mig relativt tidigt.

Måndagen börjar sent för min del. När jag vaknat, duschat osv så åkte jag hem till Malin och hjälpte henne packa litegrann. 1000 olika glas hade hon i sin gömma. Kl 18.30 var jag hemma på önskad Lax-middag med family.F... Sedan for jag hem till Josefine där vi spenderade kvällen med mys och film. Lovely.

Imorse hoppade jag upp klockan 7.50. Malin skulle in till Malmö och frågade om jag ville joina. Javisst tänkte jag och tog mig ett besök upp hos Anja i några timmar och catchade up så mycket vi bara kunde. Har saknat henne som en gnu också! Efter detta spenderade jag 30min att åka upp och ner i hissarna i P-hus Anna. Malin var inte färdig och jag var dum nog att gå för tidigt. Anledningen till upp och ner åken var då alltså att det var mycket varmare inuti hissarna. Malin och Anna dök upp och vi bestämde oss för att soppa och vitlöksbröd skulle stå på menyn. Väl hemma hos Malin med en soppa och massa vitlöksbröd i magen så somnade jag till en aning. Malin skjuts hem mig en timme senare då jag slänger mig på soffan och somnar i några timmar. Ikväll har jag inte gjort så mycket mer än äta middag med familjen, nörda mig vid datorn och titta på tv. Skön avslutning på sista kvällen hemma. Nu ska jag kolla lite cougar town. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0