< Till bloggens startsida

Madde&Maja dag.

Goderafton.
Just nu sitter jag och jäser med en cola zero i soffan. Var annars?!
Om en timme ska jag hämta Ceasar på flygplatsen (Julien=Julle=Julius=Ceasar) så nu inväntar jag mest tiden.
Jag tänkte för en stund sen att jag var hungrig så jag värmde en bit paj och en bit lasagne (rester), och detta står fortfarande i micron då jag kom på att magen inte skriker efter mat ännu. Jag får helt enkelt vänta.

Kl 7.30 anlände jag i Cagnes idag och spenderade större delen av dagen med att ta hand om lilla Maja. Vi myste i soffan och var ute på promenad. När maja sov så gjorde jag miniköttbullar till Vega.. eftersom jag inte äter köttfärs så vet jag inte om dom blev goda... men det får vi väl hoppas! : ) Klockan 18.30 anlände jag här hemma och hoppade in för att ta en vaaarm och lång dusch. Eftersom både jag och JC duschade imorse så var där såklart inte tillräckligt med varmvatten för en lång dusch. DÅ blir man fan sur. (Tänk om folk utan duschar hade hört mig nu. Bortskämda jävla flicka hade dom tänkt). anyway.....
En dusch blev av och nu sitter jag mest här och väntar. Jag pratade med Malin innan också. Hon är ju i Södertälje. Sveriges värsting-stad. Hon passar in perfekt! haha

Nu ska jag göra något vettigt... titta på film kanske?


Kommentarer
malin kusin

nää men såå söt hon är det lilla flickebarnet ! Jodå, värstingstaden var det ja. ! En på jobb berättasde idag första veckan hpon bott här brände dom upp hennes bil. Ja jag är skit rädd och kollar ut på min silvriga lilla pärla hela tiden . !

2010-02-15 @ 20:24:26
Alexandra, KAKHUSET ♥

Gu vilken sötis! :) ♥

2010-02-16 @ 20:39:08
URL: http://www.kakhusets.se
Alexandra, KAKHUSET ♥

sv; Tack för din kommentar. Ditt liv i Nice verkar vara väldigt fint också! ♥ Kram!

2010-02-16 @ 20:39:54
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0