< Till bloggens startsida

Saturday saturday.

Hej hej på er!
Nu har jag precis kommit hem från Cagnes. Har lekt med Vega sedan klockan 15! Vi har haft det så trevligt så. Vi har dammsugat, tittat på musse pigg och lekt på stranden! Väldigt trevligt :)

Nu ska jag nog tillaga något gott här. Vi kanske ska ner på stan sen. Jag orkar egentligen inte för jag har kommit in i en "mysa/lata sig" period. Jag gillar det. Men jag lägger bollen på julles planhalva så får vi se vad han säger. Hoppas ni alla har en fin kväll. Puss och kram på er.




Kommentarer
malle

hej gumman!! Hoppas att ni ahr haft en mysig dag=) Jag ser aldrig dig inne på msn, då kan man undra varför jag inte gör det????? =)

puuusss!

2010-02-13 @ 22:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0