< Till bloggens startsida

Söndagkväll.

Min lasagne blev ju skitgod! Alltså ibland överträffar jag mina egna expectations. Man är väl lite självkritisk ibland.

Nog om mat, vi har precis kollat klart på den gamla filmen Alphadog. Den är faktiskt ganska bra. Man blir fan ledsen i slutet, inte tår-ledsen, men hjärt-ledsen. Det gräver sig ner i själen på en så att säga.
Imorgon ska jag till Cagnes och hänga lite med Maja (Maja är 3,5månad haha) Men ska passa henne lite iallafall. Julien ska till Geneve på någon intervju och på något jobbgrejs så det bir lugna gatan imorgonkväll.

Nej nu ska vi nog kolla på The blind side. Vi tittar alldeles för mycket på filmer/serier. I LOVE IT. Godnatt på er mina lära läsare. Ni är få- men tro inte att jag inte älskar er för det!


Kommentarer
alix

haha jag såg också alpha dog!

men pallar inte att du kollar på film varje dag :)

2010-02-15 @ 16:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0