< Till bloggens startsida

Trött tjej som Alix hade sagt.

Igårkväll somnade vi innan midnatt, och jag vaknade kl 13.15 när bulle kom hem för lunch.  EH sjusovare?
Jotack.  Nu sitter jag här i soffan och chillar med min macky och tvn. HORTON började precis. Har aldrig sett den.. och på ENGELSKA dessutom! Hurrahurra! Det var som om Gud ville att jag skulle se den.


Jag blev precis sur för Malin berätta att hon och freddan skulle se Alice in Wonderland imorgon. KUL tänkte jag- den har jag velat se nu i flera månader. Då tänkte jag att den borde ju ha eller ha haft premiär nu i dagarna isåfall. NEHE den 24 MARS?!?!?! Ska den ha premiär här i Frankrike. Jävla U-land.



Jag tror inte Julle skulle uppskatta om jag sitter här på soffan resterande av dagen tills han klampar in genom dörren igen. Jag har fan inte ens packat upp min väska än. Bravo Madeleine.

Idag ska jag göra min berömda grönsakssoppa. Haha först och främst är den inte min... Juliens Pappa Bernard lärde mig hur man gjorde den så det är hans soppa... och second of all så är den långt ifrån berömd. Men eftersom min blogg består främst av mat och filmer så ska ni idag får vara med steg för steg. Haha. Hurra. Jag har för mycket fritid. Nu ska jag dricka min zero och kolla horton.



Kommentarer
Johanna

det där med att inte packa upp väskan tycker jag mig se som ett släktdrag....Danneman har gärna ouppackade väskor framme i vart och varannat hörn i tid och otid.."smidigt att slippa packa om nästa gång man behöver den"....suck :)



Hoppas allt är bra i frankrikelandet. Allt bra här, växer och frodas. Ska till mödravårdscentralen idag på rutinkolll för att kolla så det lilla hjärtat tickar som det ska och förnedra mig med att mäta magomfånget och få ångest över allt bak som jag slänger i mig trots att det ska ligga i frysen till framtida besök..



puss och kram! Julagran!

2010-02-17 @ 10:23:02
Olle Speleman.

Har precis satt in väskan i garderoben, ska ju inte användas på 13 dagar så, tack för att du påminde mig,, kram..

2010-02-17 @ 14:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0