< Till bloggens startsida

Hallå där ute i bloggdjungeln.

Alltså idag känns lite som en tragisk dag. Jag hade klabb med att sova inatt också, vilket förövrigt är skitkonstigt eftersom jag inte sov på dagen eller speciellt mycket föregående natt.. anyways. Klockan 14 stegade jag upp ur sängen... tittar ut och ser att solen skiner.  Lovley.  Jag har lyckats duscha, tvätta och diska lite och nu är klockan snart 17? Snart är det dags att gå och lägga sig igen ju. UH.  Hur söt är inte min 5euro kjol som jag köpte i lördes? :)  De säljer fortfarande de svarta på fullpris konstigt nog. Jag skulle egentligen pallrat mig in till staden idag för att kolla lite om jag hittade några skor... men det får helt enkelt vänta. Ska springa ner och köpa lite sallad- för det måste jag helt enkelt ha.  Hoppas att ni alla mår bra där ute. I dag är det 10 dagar tills jag får pussa på Elvis. HURRA

2005 och på dagen ny medlem av familjen Fredriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0