< Till bloggens startsida

Hej darlings...

Någon av er som följer dirty sexy money? Jag insåg precis att jag har massor av avsnitt att ta igen (I Love) eftersom jag endast sett första säsongen... och den gillade jag!
Idag vaknade jag runt 11 tiden, dammsuga lägenheten, tvätta+hängde tvätt, städade bilen. Sen off to Cagnes för att hjälpa sara med twinsen. Jag kom hem runt 18 tiden, åt sallad med vitlök och getost. Läste en kapitel i franskboken-sen somnade jag! haha  
Julien skulle komma hem nu 21.30 men eftersom cp-fransmännen på Paris flygplats har valt att strejka idag så är mer än hälften av flygen canceled och resterande försenade. Skitkonstigt tycker jag... har man mindre flyg än vanligt så kan man väl åtminstone se till att de går i tid!? Eller!? Nu lär han inte vara hemma förrän efter 23.. och såklart ska jag hämta honom på flygplatsen. STÅNK!

Nu ska jag gosa ner mig i soffhörner och kolla senaste avsnittet av One tree hill. Ima sucker ohyes.  Och fyyytuusan vad jag stinker gammal vitlök nu efter sömnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0