< Till bloggens startsida

Hej på er!

Just nu står jag och tillagar en grönsakssoppa, i brist på annat i princip.  Julien ringde innan, han är ju i Paris nu fram till onsdag på business, Iallafall.. nu har han köpt min födelsedagspresent=vinterjacka! :)  Hoppas den är fin. Jag har bara sett den på internet. Det är en brun Moncler, ser fin ut på bilderna iallafall.  Får s på onsdag kväll iallafall.. haha lite som att köpa grisen i säcken men det blir nog bra! Idag har jag inte gjort så mycket sen sist jag skrev idag.. det har vart en allmänt lat dag! Jag hoppas det går en riktigt bra film på tv idag, PLEASE.
Har lyssnat på the element of freedom hela dagen. Måste nog säga att jag gillade As I am mer än denna skivan... hon är mest allmänt skrikig faktiskt. Denna är ganska fin dock.



Innan idag höll jag på att dö iallafall! Vår fläktlampa över spisen har vart trasig sen i somras och vi har gång på gång glömt att köpa nya (eller kommit på det i affären då vi inte vetat vad det var för lampa). Idag dock tänkte jag att jag skulle kolla vad det var för sorts lampor så jag skruvade av glödlampan.. och då går själva kupan av. Så (med fläkt+lampa på 0) tar jag försiktigt i glödtråden och får såklart värsta stöten!!!  Jag trodde jag skulle kastas iväg och grejer men jag antar att den risken inte är så stor från en glödlampa.......  Om vi ska vända detta till en positiv upplevelse så passade julstjärne-glödlampan (jag plocka ner stjärnan idag) PERFEKT över spisen så nu har vi liiight igen! WO :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0