< Till bloggens startsida

Helgen...

...har jag ju helt glömt bort att berätta om! DRA MIG BAKLÄNGES!
  • I fredes var det nanny-time at the Xs. På kvällen var det Avatar i Cannes sen somna vi gott.
  • I lördes var det shopping på Cap3000. På kvällen åkte JQ till Paris och jag hämtade upp Emmie. Jag och Emmie drack vin i mängder och gick sedan ut på stadens gator och hade kuuul! :)
  • I söndes vaknade vi upp runt 12. Emmie sov över från gårdagen. Vi kollade Pretty Woman. 14.30 nanny-time till kl 17. Åkte hem, la mig på soffan och tittade på Seven pounds, the Pursuit of happiness och reigh on me.. Filmkväll med andra ord. La mig alldeles för sent och idag vaknade jag alldeles för sent. Där har vi hela min helg. Imorgon är det jubb! Har tyvär ringa bilder sen i Lördes, vet inte varför vi inte fotografera något Emmie?!
Nu ska jag kolla på Spirited Away -har blivit rekommenderad av en vän så vi får hoppas att den är bra! haha
Puss!



Kommentarer
Amanda Constance

SV: man ändrar höjden till 25 px, men se till att du ändrar på båda ställena, för det står nämligen height på två ställen i koden. :)

2010-01-18 @ 22:42:06
URL: http://amandaconstance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0