< Till bloggens startsida

Hurra för Malin&Vicky!

Igår var det den efterlängtade examensfesten och den var precis så kul som jag förväntat mig, om inte ännu roligare. Alla människor var glada (några tårar förekom såklart...haha) och på festhumör så det blev helt perfekt.
Det serverades kyckling med potatisgratäng/pastasallad och bärtårta till efterrätt. Massor av alkohol fanns det även tillgång till. GOTT! :) Tusen tack Malin och Vicky för en otroligt rolig kväll, kul att man fick vara med och fira er stora dag! Älskar er!<3


Som jag skrev i föregående inlägg så försvann alla bilder från Juliens kamera på något mystiskt sätt som ännu gör mig förbannad, dock fanns det ca 70 bilder att ta del av från min kamera så här kommer ett litet utbud. Resterande kommer såklart komma upp på fb inom snar framtid!



Kommentarer
malle

Inga dålliga familjebilder :D haha

2010-02-01 @ 13:05:38
amen tack själv! love you too!

2010-02-01 @ 17:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0