< Till bloggens startsida

Idag är det söndag

och just nu sitter jag i soffan brevid min bättre hälft och kollar på Elizabethtown. Jag kan ärligt talat säga att jag älskar denna filmen.. den är inte särskilt bra egentligen.. men den är fin.. och mysig. Pluss att Dunst och Bloom är helt underbara. SE DEN!.. Och har ni inte sett crazy/beautiful så borde ni se den.
Igår var vi ute på Waynes (en irländsk/engelsk pub) och drack tequila sunrise (varför?!?) och  jeager! Mums.
Idag mår jag mindre bra... Men det gör ingenting för det regnar ute och det är söndag så jag får lov att ligga på soffan.
Ikväll åker JQ till Paris i några dagar... kommer vara hela alena.. snyft! Hoppas Sara/Rollo behöver mig mycket så jag slipper vara själv.
OM 18 dagar kommer jag till SValuffff! :D

Kommentarer
Johanna

Ska bli kul att få hem dig/er till Svalöv ett par dagar så du inte helt går och förfranskar dig där borta på rivieran. Själv ligger jag på sofflocket i underställ med magen i vädret efter en promenad i vintersolen och njuter att upplevelsen att ha internet i hemmet igen!! Är hemma på heltid nu så går mest hemma och upplever känslan att bara bli tjockare och tjockare utan att kunna göra något åt saken! dajligt!



Tänkte jag skulle ta någon av alla mina lediga dagar och göra sådana där smarriga vårrullar som du handlade inför under en timmes tid och sedan slog in i så fina paket..det där med att äta flottiga deghögar är ju för jäkla underskattat! :)



grands bisous!

2010-01-10 @ 14:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0