< Till bloggens startsida

Jag är trött...

..eftersom jag slumra till igårkväll på soffan så lyckades jag inte somna förrän runt 4 tiden inatt.. upp igen kl 7 för att vara hos family Parks klockan 8. Idag var jag där ända till klockan 18.... så.. nu är jag trött. Man har väl ett hårt liv :P haha...   Jackan som dök upp igår var fantastiskt fin men den är en storlek för liten... eller den passar men jag vill ha den större.. det är trots allt en unisex modell och då ska den liksom inte vara kort.. Här kommer lite kort på Alfie och Maja! :)


Kommentarer
malin kusin

såå cute ! :) madde, övning ger färdihet ! snart bebistime för er kanske ?! ush nää, du får inte bo i france o få kids, du ska ju vara i närheten av oss då ! ! fast det vet jag nog adlrig kommer hända. Men man kan få drömma lite. underbart o få vara mammalediga tsm du ! :) Inte varit helt dumt kan jag tycka :P

2010-01-14 @ 23:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0