< Till bloggens startsida

Juldagen!

Godafton mina kära läsare. Hoppas er juldag  varit fin, fest ikväll antar jag??

Själv har jag haft en fantastiskt mysig dag. Mycket mat och mycket vin. De här fransmännen är ju mer rutinerade vad gäller vin till maten.. INTE JAG! haha efter ett glas champagne ungefär så började det snurra i päran min. Jösses. Men som sagt, vi åt och hade det mysigt.  Julklappar fick jag/vi också! :)  Jag fick min kära favorit-parfym och ett jättefint armband av mr och mrs Quenault. Av hans brödrar fick vi påslakan-set och en bed&breakfast natt var som helst i Frankrike (det är en kedja). Skitbra :)  Nu är vi hemma hos Juliens bror Alban där vi ska spendera natten. Imorgonbitti är det frukost hemma hos föräldrarna!

 

Puss på er


Kommentarer
malin kusin

söta små barn . madde du ser måttligt road ut på den bilden vid bordet :) ! HAha

2010-01-04 @ 18:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0