< Till bloggens startsida

Nyårafton!

Jag har ont I magen. Tror att detta främst grundar sig på den bastanta frukosten som jag précis tryckte I mig. UH.  Då ska vi se, igår anlände vi tll Risoul 4,5h efter att vi lämnat Ardeche. När vi väl  kom på plats så korkade vi upp ölen och gick in I dimman! Haha. På kvällen gick vi ut till en liten Rom-bar (alltså en bar som endast serverar olika Rom sorter/drinkar).. det var inte så mycket folk ute igår faktiskt men det var trevligt ändå. Jag och julle delade säng inatt och detta är inget konstigt men sängen vi delade var en såkallad våningssäng… där vi delade på underslafen… eh.. TRÅNGT! Nu har vi précis ätit frulle som sagt och nu ska vi ut I backen och ta några åk! Jag hyrde skidor igår och jag tror jag tagit mig vatten over huvudet. Hyrde ett par twintip som säkerligen är alldeles för hårda för mig att hantera.. ja detta kan ju bara resultera I brutna ben.. så det är ju inte så allvarligt! Haha

 

På återseénde mina damer och herrar!

Här har ni vår mindre glamorösa med ack så centrala lägenhet i Risoul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0