< Till bloggens startsida

Beaulieu...

...har vi precis kommit hem ifrån. Vi var där och strosade lite och sen åt vi på restaurang. Jag beställde en jättefunky afrikans sallad som smakade mint. Den var god men jag har ju ätit bättre så att säga.
Imorgon har jag inga planer förutom all tvätt som måste tvättas. Sen blir det kankse lite beachtime också. Jag är så bränd idag bara så jag känner att jag bör vänta. Man vill inte bli läderlapp än om ni förstår.
Här är lite bilder från ikväll. När jag uschade så slängde jag i lite serum i håret efteråt......hela luggen är helt nedfettad. Den sög liksom inte åt sig som den skulle så jag ser lite svettig ut på bilderna- men C'est moi!
Tror jag ska slänga igång lite niptuc minsann.
Hoppas ni haft en fin söndag- det har iafl jag! :)
Bisous Bisous
Nice ikväll....
Mongomadde
Sunrise har seglat långt.

Kommentarer
Mamsen

Mysigt, svensk båt o allt, o va härligt bruna ni är, gött. Pusskram

2010-07-05 @ 03:02:40
Josse

madölen, din lilla gris! så svarar du inte när jag ringer och inget sms fick jag heller, grrr!höhö nej men skämt och skidor, hur är det vännen? ville ju prata med dig!:D (försöker du ringa imorgon så jobbar jag 7:30-17, bara en liten parentes). Kul med en svenska båt där, ser dock lite fjuttig ut jämför med den som malle och emsvens killar jobba på som vi såg där i hamnen:P! hehe <3

2010-07-05 @ 22:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0