< Till bloggens startsida

En dag på stan!

Har det sannerligen blivit. kl 10.15 imorse hade vi ett möte på BNP så nu har jag öppnat mig ett fransk bankkonto. Feel free to sponsor! : )
Sen har jag bara fortsatt och strosa runt hela dagen, kom precis hem. Drev mesta tiden inne på Zara. Ni vet de här beiga skorna från Zara som jag pratat om i en hel evighet, som jag såg första gången i typ februari men som sen har vart borta ( -och jag nu gått till Zara varenda dag för att se om de kommit in på rean). EN tjej stod med dom idag i handen. EHH EXCUSE ME WHERE DID YOU FIND THOSE SHOES? DOm hitta hon på bordet, det enda paret.Sen stalka jag henne runt hela Zara, plus hennes 25min i omklädningsrummet för att se om hon skulle ha dom.. (HAHA). och det skulle hon såklart Som tur var så hade de nog (jag hoppas det) vart förstora för mig ändå... har ringt till Cannes, dom hade inte dom. Ska be julle ringa till Monaco och höra, men de lär inte heller ha dom. Så då får jag helt enkelt ge upp.


Nu sitter jag här hemma i lägenheten och väntar på att Julle ska sluta så vi kan åka å kolla golv (åååååh igen) och att Josse ska ringa så vi kan planera något inför kvällen. Äter en mozzarella och tomatsallad.. jag har fått dille på mozzarella. Jonna har ju alltid vart fanatiker och jag har ju aldrig riktigt förstått hela grejen med en torr ostklump. Men nu har det börjat klarna! :) Fick en klänning av Julien förra veckan när vi var inne i Faconnable butiken. Julle har en matchande skjorta- vi kan vara ett sånt husvagnspar snart! Blev en tunika på Zara idag och på besöket på sephora så köpte jag ett I.d minerals startkit. Alla säger att det är så bra så tänkte höra vad all fuss was about. Så nu jäklar. En parfrym och en ny sminkväska blev det också. Den sminkväskan jag har nu köpte jag för 3 år sen på sephora i Barcelona.. kommer du ihåg det Sandra? Den där svarta i sammet som ser ut som en jättestor portmonee? Ja iafl och den har gjort sitt nu så blev en i all hast. Inte alls snygg faktiskt men den är säkert.... praktisk..... Sist jag handla parfym (1 mån sen) så testa jag ju en ny istället för min klassiska (euophoria), Trésor-in love från Lancome. Den lukta gott i affären- sen när jag nu har använt den ett tag så luktar den ingenting. Inte ens Julien känner att jag har den... jävla skit.. .så det blev en ny klassiker idag iafl. Euphoria har jag använt sedan 2006, Jodee som jag lärde känna i Usa använde den.. and i fell in love. Nej nu ska jag väl snaska vidare på min mozza. Hoppas ni har en fin dag. Bisous


Kommentarer
malle

då kan väl shoppa kvinna=) haha

2010-07-16 @ 17:03:55
Mamsen

Sån otur me skorna, vaaaaaad ska du då ha på fötterna, Kram

2010-07-16 @ 22:43:04
susy

jag är också nyfiken på id! du får skriva vad du tyckte sen när du provat :)

2010-07-17 @ 12:20:58
URL: http://kadollan.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0