< Till bloggens startsida

In the claymountain.

Hej allesammen!
Idag har jag varit i Lerberget med mammsen och hälsar på Fredriksson/Nordh!  Väldigt trevligt.
Vi myste och grillade! Oskar blir ju sötare och sötare! :) Ligger i släkten det där som man brukar säga.
Nu har jag precis vart i telefon med Jonna. Nu är det bokat. Marie och Jonna kommer hit/Hbg till fredag så ska vi inta helsingborgsfestivalen! Weee Calle ska vi träffa också! Trysse-reunion!  Hinner ju med att träffa jättemånga människor som jag älskar nu när jag är hemma. underbart.
Nej nu ska jag nog ta en runda med elvis och sen ska jag nog hoppa i säng. Ska ju upp och träffa Anjisen imorgon! :)
Wee.
Puss och kram på er.




Jag och Julle hade slängt ihop en liten Nice (som staden)-Låda till lilla Ossy med badshorts från Faconnable, badskor från Nike, Jeans från Levis, 2 skjortor från Faco och Zara. Kommer bli perfekt när han kommer och hälsar på oss i NIce :)

Kommentarer
JQ

Lucky boy! Bisous to Oscar.

2010-07-26 @ 22:14:07
Johanna

Ossy kan inte sluta tala om för mig hur jäkla glad han är över sin present!!! Nästan så han börjar bli lite tjatig faktiskt :). Grym paket!!! Merci beaucoup!!!!!!!!!!



Oskar ger dig en nattipuss via cyberspace för nu ska han snart sussa...har hans mor bestämt...



kramar!

2010-07-27 @ 18:56:07
Mamsen

Sååå fin Oskar blev, han e såååå söt

2010-08-08 @ 19:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0