< Till bloggens startsida

night night out.

hej hej ni ni.
just nu sitter jag och min pv här med våra macs. vi försöker leta upp en låt jag försköt leta reda på.
ikväll har vi vart i stan och ätit en liten matbit och druckit vin och mojitos.underbart.
en parants. jag älskar mina nya skor. helt fantastiskt rosa och underbara! :)
Vi får snart vår lägenhet vilket är helt jävla underbart. Jag kommer ha min egen(jag och min pv) lägenhet som vi kan bara  gosa oss i och göra va fan vi vill med. Mitt projekt är ju köket som just nu är blått som ni kanske sett på tidigare bilder.


såja, folket om bor nednaför oss gnällde precis på oss. Madde skrek Fuuuuuucccck. och där skriver jag ut punkten som en stor tystnadsgrej- jag hejda mig själv. Tillbaka får man. FUCK YOUUu och maassa franska grejer som min kära pojkvän sen svara på. Tack sa jag. haha. Draaama. Jonna har rätt det är fan jag och jonny drama som hör ihop. Fast Ari är den jag vill ha. Men nu ska vi nog ta och gå och lägga oss. Faktumet slog mig innan idag att jag kommer hem om tre veckor och det ska bli jäkla kul. Ja saknar mina vänner och min familj som tusan bubblarns nu. Verkligen. Särskilt Oskar. Önskar jag kunde vara där varenda dag av hans liv. Men vi ses imorgon. Bisous pour vous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0