< Till bloggens startsida

Tisdag!

Igår var vi ute, jag, josse, Clara och en vän till den sistnämnda! :)  Det var så svettig. Inne på Waynes var det verkligen som att sitta i en ångbastu. MEN det var kul ändå!
Idag har jag inte alls gjort något vettigt. Jag låg på stranden en stund men blev sjukligt rastlös ås jag gick hem och nu har jag suttit framför datorn i över en timme i brist på annat. Trakasserat Sandra på facebook och annat ovettigt.  Liseberg den 25? Vad sägs om den? Jag och Sandra är klara- någon mer som vill joina? Väskhållare kan hålla sig hemma dock. haha
Nu ska jag hoppa in i showern och sen hämta Julien sen ska vi åka till Saint Maclou och beställa golv tänkte vi.  Vi har haft 2 prover hemma nu. Båda är laminatgolv (trägolv är alldeles för dyrt) och kostar ändå runt 200:- kvm. Sjukligt dyrt tycker jag.  Jag tror det blir det lite ljusare golvet. Jag vill egentligen ha ett väldigt mörkt för att få en kontrast med de vita väggarna.. men detta mörka golvet är liksom inte lika fint som det ljusa (golvmässigt- inte färgmässigt)...så får väl bli lite ljusare. Vi hittade ett på Leroy Merlin med det kosta fan 25euro/m2 och det är lite maffigt kan jag tycka.
Anyway nog om golv, som om det skulle intressera er ändå! haha :)
Om 10 dagar kommer jag till svealand. SKOJ! Sen blir det stugmys och jag ska hinna med massa mys med Oskar också! Och träffa mina vänner och min familj såklart. Det var inte så längesen jag var hemma, men jag längtar redan.
Vi hörs lite later.
Bisous á vous!


Kommentarer
Mamsen

Valet av golv e jag överens med dig, de "ljusa", som ändå inte e så ljust blir jättebra. Pusskram

2010-07-13 @ 23:33:42
JQ

Nice brown parquet sexy!

2010-07-13 @ 23:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0