< Till bloggens startsida

Ossy.

Idag har jag vart och lekt med Ossy i några timmar. Han har lite humörsvängningar men jag älskar honom ändå! :) 1,5månad tills nästa gång jag ser honom. Då kör han nästan runt på moppe för tusan.
Men det var en trevlig visit iafl- det bjöds på stuvade makaroner och kyckling (falukorv för de som åt det). gott.

Efter detta så åkte jag och mamma tillbaka hem då jag började småpacka. Just nu väger min väska 22,5kg- den får ju bara väga 20 så nu måste jag typ stuva om allt och lägga ner mer i mitt handbagage som är för litet dessutom. HATAR att packa rent utsagt. Det är alltid lite sorgligt att åka ifrån vänner och familj men tanken på att jag ändå kommer hem om 1,5mån får det att kännas bättre. Jag ska ju trots allt åka ner till min JQ, jag får ju vara nöjd med det :) På torsdag (tror jag) ska jag få träffa mina små apor vega, alfie och maja. Oj vad jag saknat dom också!

Nu ikväll efter familjemiddagen så åkte jag till Malin där Malin*2, Josse och emelie befann sig. Chill och lite kortspel. haha
Fsn min pojkvän kommer vara neger när jag kommer tillbaka som ett lik. Härliga tider.
Nu får jag återgå till packandet. Hörs snart igen.

Kommentarer
mamsen

Bild på farmors trollunge, sööööt

Packa, ja de e tråkigt, o du reser, men vi ses ju snart igen, Pusskram

2010-06-15 @ 04:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0