< Till bloggens startsida

Tuesday.

Hej hej hej.
Alltså jag är så slö. Det måste vara vädret. Varför skulle inte bara solen kunna kika fram? Det är fan inte för mycket begärt. Hrm jag har ju inte uppdaterat nu på någon dag, främst för att det inte hänt så jättemycket.
Igår hängde jag med Josse&Malin iafl, det gjorde min dag. Tog även en joggingrunda i kylan.
Idag har jag och mamma vart nere och solat och nu väntar jag bara på att jag själv ska få tummen ur asset, packa väskan och dra mig upp mot Kalmar. Ska nämligen hälsa på jonny! Vi har inte setts sen förra sommaren och detta är helt enkelt en skandal. Så ska det inte få gå till.
Men iafl, jag ska försöka mig på att uppdatera lite oftare nu, kom på att ja alltid kan sms/mms blogga nu när jag är i sverige. (det går ju annars också förvisso men det kostar en hel  del mer)
Ha en fin tisdag så hörs vi snart. Puss och kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0