< Till bloggens startsida

Godfredag!

Hallå där mina läsare. Hoppas ni har en fin dag idag!?
Jag vaknade ca 11.30 och hoppade upp ur sängen för att blicka ut på det soliga vädret.
Men där var fanimej ingen sol?! Den följs av miljoner moln för tillfället : (
Men jag ska ändå ut på en promenad tänkte jag. Ska gå och se vart skolan är som jag ska börja på på måndag.. (kan va bra att veta). Jag har precis bädat med våra nya lakan... JÄVLA MONGOTÄCKE. Vårt täcke är uppenbarligen 200*200cm... vad är det för storlek tänker jag?  Påslakanet som köpten var tydligen 240*220.. så en gnutta för stort men vi får helt enkelt sy in det..  Men ni ska få se sen när jag är klar i sovrummet... ska sy på knappar på en kudde till. Tror det kan bli ganska mysigt trots allt! :)
Nu kommer julle hem på lunchbreak iafl!  Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0